Thursday, June 18, 2009

Kenduri Kawen Kak Nur

Salam all...hihihi
lame ek tak uplod...ekceli aku bkn la malas sgt....gambo lame dah ada kat pc ni...
cuma aku bosan...bila nak uplod lembap sgt...jgn kate nak uplod...nak tgk blog pon payah skrg ni...ape yg poblem ek? stimix ke blog? ke ramai sgt dah org berblog skrg ni..ekekeke
tp bagus pe aktiviti berblog ni...atlis..kite menambah kwn...n mcm2 org kite leh kenal kat dlm ni...cam aku gak la....
mekasih pd kwn2 yg mengenali diri ini..hahahaha...cam ayat artis sey...kahkah
eh pe aku merapek ni...
ni nak stori mori kat korang....pikas2 kat bwh ni mase aku gi kenduri kawen kak nur kat muar...
aku janji ngn seri nak saing2 sampai muar...tp seri smpi dulu..sbb aku lmbat sket..
maklumla kete koto...gi basuh kete dulu...pastu br siap2 n gerak...
kuar tol pagoh...sepanjang2 jln durian...perghh! aku tak baper suke durian..tp aku suke yg rase pait2 sket...tak muak mkn....korang suke yg camner?
tp aku tak suke bau duyan dlm kete...perghh mau muntah ijo aku dibuatnyer...
eh dah lah...byk lak merapek...aku bab2 wat karangan ni mmg suke...hahahahaha
korang tgk la pikas eh....
tuk kak nur ngan hubby (aku tatau name huby dier) hahah...
selamat pengantin baru k...semoga cpt2 dpt baby...n dipanjangkan hubungan smpi akhir hayat...AMIN...
Aku ngan Seri...br smpi ni...br nak stat mkn..haha

Salah la edit pic ni...jd puca muka aku..hikhik

Mudah2an....aku lak pasni nek pelamin...AMIN..

Seri & Barathi....aku doakan ko gak nek pelamin eh...

Dlm bilik pengantin...nyebok

Tak redy lg tau....men snap jek...hahaha

Br la ready...kak nur lak cam tak ready...sbb earing dier jatuh...

Kiteorg...haha

Aku ngn Barathi...tunggu eh aku gi kl barathi...kite meronggeng...hahaha
Sib baik aku tak termakan pujuk korang tuk terus ke kl ptg tu..hahahaha

Kak Nur & Hubby....Semoga berbahagia eh..

Aku terus lg diuji...dengan cerita2 yg kurang sdp didengar tentang aku...tp dlm mase yg same..ia buat aku rase terhibur....tak sangka...dlm dunia serba canggih lagi manggih ni...ada lg manusia sebegini ye...ekekekke

3 comments:

SyaNa said...

aku doakan ko beb!!

mamapearl said...

Biarlah org nak cakap apa eni..janji kita tau siapa diri kita. Ikhlas dan tak berpura-pura. Org yg selalu menuding jari memburukkan org tu, selalunya nak kaver kehuduhan sikap sendiri, sibuklah mencari salah org sebab nak sembunyikan pekung sendiri!
Org mcm tu anggap cam lalat je.. susah2 sembur ridsect :))

Anne Zain said...

Syana..tx babe...

Mama ... kene beli ridsect baper tong ni ma? hahahah