Wednesday, July 8, 2009

Cam biase...org kawen lagi!!

Salam semua....lamenyer dah tak uplod ye...bz la...cam biasela aku ni kan dikenali dgn bz...hahahah
Nway...korang seme sehat ke tak? aku sehat2 je....erm...mcm2 jd kat aku skrg ni...ada yg best ada gak yg tak best...tp aku redha...syukur dgn ape yg aku ada...eh cam sedey je bunyi...hihihih
k la...ni nak uplod pic aku gi jemputan umah sedara...aku pon men pegi jek...anak pada atok sedara aku....sambil gi jempotan tuh....tgk la atok sedara aku tu sekali...sbb dier dah sakit...kene strok....
arini takde mood nak citer byk....keje byk...tp aku malas nak wat..hikhik
sbb tu aku uplod blog lak...

Pic baru aku....makin cun tak? hahaha


Ni anak buah aku nan 1...yg tak pernah nak ngn aku kecoli aku ada eskrem..
Untung dtg ngn org tua....dpt spesel...siap ada air kopi!
aku ngn akak aku...dier tak suke tgk camera..


gedik sey...
ni ah atok sedara aku yg sakit tuh..
aku nampak pelamin jek....pengantin dier aku tak jumpa..hahaha

Sabtu ni...aku start new life lg...hahahaha...mintak2 dgn idup baru, kwn2 baru...aku lebih tenang...

1 comment:

SyaNa said...

kete baru ko ke??
len je aku tgk