Wednesday, February 16, 2011

Penat + Letih + Sakit2 Badan = Gi Urut

Salam...

Korang penah ke rase ape yg aku rase ni ek? ape masalah gaknyer aku nih? hahaha...
sejak berjauhan ni mcm2 sakit ler dtg....adoyai....

Citernyer camni...
aku td nak pos brg ke sawak sane....tp brg2 tu tak complete...jadinyer benda yg leh siap tak sampai sengah jam jadi dkt 2jam.... + plak ngn ujan + plak ngn bdn aku yg mmg tak baper sehat lately....semakin la rase penat...
walau apepon...untuk dia segalanya OK!...kahkahakh...(cam la korang tak penah bekorban) hihi

Korang penah gi urut tak? aku dr kecik tak penah tau gi urut...even mase aku patah kaki dulu pon aku tak gi urut sbb aku geli la plak...tp kalau urut kaki aku salu gi...best giler....pot aku ngn dia salu kat Thai's World...dkt ngn tesco tuh...yg urut kompem la pompan....mula2 geli2 gak la...tp lelame best...jadi gian plak...opss!! gian urut ok!...
kat situ lak pakej tuk kaki rm40 sejam...pas urut kaki tu ada la sket dier urut dr pinggang belakang smpi kepala...perghh mase dier sentuh kat belakang smpai kepala tuh....meremang bulu roma....nak kate geli ye la kot....tp best la pastu....yg malang sket...aku la balik kene drive...sbb dier pas urut mesti nk tido!! uwaaaaaaa.....

Ada cite pasal urut ni sebenarnya....wat aku gelak je aritu dengar....dialog antara aku ngn 'makcik'..hihihi

aku : sakit2 bdn la....
makcik : gi la urut...bdn kalau sakit2 ni mmg kene urut gak...
aku : kite jarang urut...tp kalau dia tu mmg suka urut...sket2 urut...
makcik : a'ah cam ayah dia....pakcik tu da salu sgt urut.. selang 2 3 hari gi urut....betis pun dah lembik kalau kite pegang....hahahah
aku : ***ntah nape aku tak jwp ape2...tp aku da bahak2 tawer..sbb aku bygkan kalau betis kite takde daging...tinggal kulit je...kan lembik pastu kan tinggal kulit je..***
kahkahkkah

korang kalau tak kelako abaikan jek la
sbb aku taktau ape nk tulis...tp hati rase nak merapu! haha

Selamats!

2 comments:

dak kiut.. said...

aku 1st time kene ngurut, pas bsalin aritu.... xde yg sedap....semua sakit..aku rase, kalo aku x bsalin, kompom smpai skang aku x g ngurut..kah3... sakit siot...

Anne Zain said...

hahaha...aku pon gi urut sejak kenal yazid la...tp aku takmo gi urut salu...nnt lembik...hahahaha