Monday, January 24, 2011

P-E-R-P-I-S-A-H-A-N

Salam semua....

Topik arini perpisahan...P-E-R-P-I-S-A-H-A-N....
Semua org mesti pernah lalui perpisahan kan...tak terkecuali la aku...byk dah perpisahan yg aku lalui...

Perpisahan tu buat kita sedar, belajar lebih byk erti kehidupan...bila berlaku perpisahan kita akan belajar erti sabar, redha untuk terima ketentuan Tuhan, sbb kita akan belajar untuk menunggu hikmah yang Allah dah sediakan untuk kita nanti...Ya, Allah tau apa yang terbaik untuk kita....berdoalah untuk perkara yang lebih baik selepas perpisahan itu...

Kadang2, ada perpisahan yang membawa kebahagiaan...ye la, kite berpisah untuk dapatkan yang lebih baik...mungkin hidup yang kita harungi tu tak berapa baik wat mase tu, so lebih baik berpisah kan?? n kita berjumpa yang lebih baik masa akan datang...

Situasi aku skrg ni....berpisah sementara, 6 bln...mungkin org kata kejap kan? tp pada aku 1 mase yg sgt2 lame....setaun aku dengan dia...semua kami harungi bersama..berpisah sementara untuk hidup yang lebih baik nanti...mudah2an..InsyaAllah, AMIN...
Korang pun tlg la doakan untuk kami....moga Allah kuatkan hati kami...aku dan dia masing2 jaga diri, jaga hati, jaga iman....semoga di perkukuhkan iman kami n hati kami bila berjauhan nanti...Amin...

Buat awak,
Semoga awak diberikan kesihatan yang baik....cekalkan hati untuk harungi 6bln tu kat sane nanti....saya doakan yang baik2 untuk awak, untuk saya n hubungan kita...AMIN
****Saya tunggu awak....tetap akan tunggu awak****

No comments: