Friday, October 17, 2008

Raya 2008



Selamat hari raya...citer pasal raya ni..ntah naper...dr dulu lagi aku mmg suka bab raya...dr zaman kutip duit raya (even skrg ni pon still dpt) sampai la zaman aku lak hulur org wit raya...aku ttp gak suke raya..umah aku lak kalau 1st - 3rd raya...mmg penuh ngan sedara mara...syok ooo sbb ramai org dtg umah..kuih2 lak aku mmg tak men la kuih2 tunjuk ni..(belagak) haha...seme kuih aku wat ngan niece n my sister..even tak cantik cam org jual kat kedai..or cam otai2 kat fotopages n blogspot ni...aku ttp berbangga ngan kuih aku wat sendiri...bkn aku nak belagak wat sendiri...tp aku takleh tak wat..sbbnyer anak buah aku ni ramai..kalau setakat beli 2 3 'telab' tu...alahai..aku ingat pagi raya or mlm raya sambil tgk sampaikan aidilfitri tuh dah abis kene pulun dek anak2 buah aku @ aku2 sekali..



hahaha..tu la salah 1 sbb aku kene gak wat kuih raya tuh...korang jgn la salah paham ek...tp taun ni aku angin sikit la...sbb aku oder kerepek dr bln July..tup2 2 hari lg nak raya org tu call aku lak ckp kerepek tu dah abis...mane nak cari lagi? gi kedai kerepek kat layang2 tu tutup la plak...dah cuti raya...nak gi bazar cari..mmg takde mase dah...sbb umah aku byk keje nak wat...arghhh!! toksah la pk betapa tensennyer aku ni...tuhan jek tau...pes taim dlm hidup aku...aku beraya tanpa kerepek..hahaha...sian kat anak buah aku tuh..dah la bebudak tu suke kerepek...kerepek yg aku oder plak tu sedap2 belaka...kerepek ubi pedas, kerepek ubi sira, kerepek ubi blek pepper..hahaha name canggih2 seme..tp dpt mkn habuk pon tak..arghhh tensen2!.. korang ada ke xperience cam aku ni? harap2 aku jek la sorang ek..k aku pos sket pic mase 1st raya tu k...pic sefamily tu aku snap mase maghrib..sbb tu je taim yg ada...yg len penuh ngan org dtg umah...1st raya tu lebih 100 org dtg umah aku..tak kering tgn cuci pinggan..hihi

No comments: