Wednesday, December 17, 2008

Sesi Anyam Ketupat & Kenduri Kawen Huda

Salam all...cerita anyam ketupat la plak kali ni..ahaks...aku baru je beberapa taun ni pandai anyam ketupat...dulu2...aku cuma reti ketatkan ketupat tuh..sbb akak aku anyam longgar...so cpt la sket keje...kalau dier nak anyam n ketatkan lambat sket....so dengan jayanya aku menge'pose' diri sambil anyam (ekceli mase snap ni tak anyam pon...haha) siap gak la 100biji ketupat tuh...tp aku lupe lak nak snap pic juadah hari raya tu sbb hari raya tu kami agak kelam kabut sbb arwah maklong meninggal mase raya (refer previous n3)..uhuks...
nway...ptg ahad tuh...sempat aku gi jemputan kawen umah Huda...Huda ni ekceli skulmet aku dulu...aku gi ngan bestfren aku Ida aka geng ngumpat aku..wakakakak...adoi..ada cerita disebalik kesah aku gi jemputan kawen ni ngan ida...ampeh betul..ahaks...tp biarlah menjadi rahasia kami berdua...tak gitu ida? (nyampah aku!!)

Wat Huda n En. Hubby..Selamat pengantin baru...semoga bahagia ke hujung nyawa...Amin

So korang tgk je la pic ye....

Aku wat ketupat sambil jaga kedai tau...korang nampak tak daun ketupat tuh...atas gobok tu..sebelah tangan aku? hihihi



Ni la tukang wat ketupat yg berjaya...adek tu nyebok jek...org nak snap tetiba dier mai...ahaks..



Ni dah siap2 nak gi umah pengantin...sempat lg amek gambo...cam muka biang aku tgk!



Ni lagi la...cam ape jek! suke sgt!



Ni la pengantinnyer....Huda..



Ni la Ida...geng ngumpat aku...ekceli ada lagi 2 3 org..korum tak ckp nih...hahaha
kalo nak ngumpat takde korum..ibarat patah sayap! muehehe



Next : Kedai aku dpt jd ASD Celcom...

2 comments:

SyaNa said...

we mcm ku kenal itu beg lawa..hehehee
ok la tu terer gak buat ketupat..kite ni takat instant pny je la..cap nona..kekee

Anne Zain said...

ahaks syana...biasela...
tgk la plak supplier bag tuh...wakakkakaka..