Wednesday, December 3, 2008

Special entry for Adek...

Salam all...semoga tenang je hari ni k...aku tak berapa nak tenang sbb aku rase cam sakit paler..ahaks....biasela dah jd rutin aku...kalo byk keje je sakit paler...bila takde keje tak plak sakit paler...muehehehe...Okla dipendekan citer...n3 kalini aku nak wat special tuk anak buah aku nan seorang ini...satu2nya dlm family aku...menghiburkan...n paling aku syg dier ni la...yg len tu syg gak..cuma yg dier ni ada lebeyyyyyyyyy sket...

Nama adek : Zarith Suhana
Umo Adek : 13 thn
Sekolah Adek : Special Education Class, SMKKS Kulai, Johor.
Adek suka : Tengok kartun kat astro, amek gambo ngan ucu, jln2, beli buku, dengar mp3

Ok tu serba sikit pasal adek...ekceli, adek ni dulu cam bdk biase...tp taun 2005 dier terkena hentakan kuat dkt kepala (kene ketuk ngan cikgu) huh!!! masuk icu 3 hari...koma..sedar2 stroke sebelah kiri (skrg ni adek dah leh jln..tp takleh byk2 jln sbb belah kiri dier still lemah)..puas kami berubat...sane sini...terapi toksah ckp ar...every week kene gi kat HSA smpi skrg...adek dah dpt kad OKU (yg kami sefamili tak pernah sangka)...so far adek ok la bab2 belajar ni...tp kami tak bagi dier masuk kelas biase...sbb kat SEC cikgu jaga leklok je...sape usik anak murid dier kene babab ngan cikgu...haha

Adek ni skrg jd penawar kat kami sefamili la...sbb bila ada yg bertekak..dier akan ckp @ bebel ape yg dier belajar kat skola...segan la sket abg n akak dier nak gado (kadang aku pon segan gak) hahah...Adek ni mmg manja ngan aku...kalo aku tak drive...ni la xtvt kiteorg kat belakang kete...amek gambo!

Ok smpi sini dulu la entry ni...cam penat lak nak taip byk2...







3 comments:

Anonymous said...

iskh..jahat nye cikgu tu
hentak smp jd gitu
sweet je korg amik gambo sama2
:)
kem slm kt adek ye

Anonymous said...

salam Anne.....
wah, dh ada blog ye...akak pn kdg2 tingin gak nk bka blog ni tp takut x terkejar plk...nanti kalo dh ada blog, FP plk langsung x hapdet... hehehe...selamat hari raya Aidil Adha dr akak buat Anne sekeluarga ye..;)

Anonymous said...

kesiannyer adek...kene hentak ngan cikgu, x wat repot ker anne..??
x per..ada hikmah yg tersembunyi...adek pun dah besar, comey lak tu...