Thursday, October 1, 2009

Buka Pose - Intekma Resort

Salam seme....memandangkan gambo aku dah byk yg terbeku kat dlm pc...ada separuh aku dah bubuh dlm fesbuk...korang seme ada fesbuk tak? kalau ada add aku eh..hihihihi...
ni aku nak uplod pic aku gi bukak pose kat Intekma Resort....aku gi kl semata2 nak shopping raye...diulangi SHOPPING RAYA...sakit je ati org dgr...tp mmg tetiap taun tu la xtvt aku bln pose...mesti gi kl tuk shopping...aritu plan nak gi jln TAR tp jem giler babeng...tak jd aku nak gi situ...akhirnya...aku gi shoping kat Ampang Park (ye la kot bunyinyer...aku luper..sbb ija yg bwk)...ehehhe pastu bergerak cargas ke SACC mall...pastu ke kompleks PKNS...mmg dasat la...cam nak tanggal lutut aku...taun ni je aku tak gi KLCC..eehehehe
tp pic aku soping2 tu tak plak aku dpt lampir kan kat sini..sbb mak lampir dah curi itu gambar...cayer? kalau cayer korang pendek umo! wakakakaka
eh dah lah...byk lak aku taip...rosak jari jemari aku....
korang tgk je la k pic aku gi buka pose kat intekma ni....

Ape2 hal...sebelum makan kite bayar dulu ok...ekekke..dlm gambo ni action mmg aku yg bayar la tuk 4 org tuh...tp hakikatnyer zan yg belanja kiteorg..wakakakak


Muka² kami yg belum kenyang....


Ambillah gambar walau dimana anda berada ok!


Wajah2 aku yg telah dieksploitasikan oleh mereka semua...


Jenis2 yg aku mkn...ada 100 jenis lauk...tp aku tak sempat snap semua...nasi pon aku tak jamah...mkn yg ringan2 je...aterrrr nak rase semua...wakakak

Murtabak sedap Kamben golek Buah2


Caramel Mee goreng Kueh raya


Mee Kari Roti John


Cempedak goreng Murtabak Roti

1 comment:

SyaNa said...

weyy org da msk crite raya
hehee