Thursday, October 1, 2009

Buka Pose - Xsemarak98

Salam....express update...akakakakak
ni aku nak terus sambung update gambo2 mase aku gi bukak pose ngn geng2 zaman sekolah aku dulu....tak ramai yg dtg taun ni...tp happening gak la...ye la kan memasing bwk anak....aku je single...wakakakakak....syana sila tlg rakan anda ini ok...muehehhehehe
nway...pada semua yg dtg....terima kasih byk2 ok...pd sape2 yg tak dtg tuh...bwk2 la dtg ok...bila lagi nak jumpa kengkawan lamer....n pada sape2 yg nak wat open house tuh..moh ler jemput kami....yg nak kawen leh la pas kad kawen kat kami...kami sedia hadir ke majlis anda...mueheheheh
ok la....kene pantas ni...kalau tak tak berupdate la blog aku...
pasni aku nak sambugn update gambo2 time raye plak....hihihihi

Dari kiri cpt jln....nuar, ajib (peace), jali (da mlm takyah kai spek tau), ann & zack

Maslinda's Family

Ni geng pompan.....

Ni geng lelaki

Menu ada dlm 30 jenis...tak byk la...ok la kot sbb bayar pon rm18nett..tp ni je yg aku sempat..org cam asik tgk je aku nak snap makanan...tersegan aku


Aku ngn anak abgchik....comel tau pompan nih...suka lak tu ngn camera
Ain, raudha & hubby...

Ain & raudha

Topik, komeng n Nuar

Salbiah & hubby

Selaku ceti...of cos la tayang duit...ekekkekeke

Din @ Kid @ cikgu yg selalu lambat....jem beb jemmmmm!!! wakakaka

Pompan²

Lelaki2...topik nampak kurus bila amek gambo kat celah2..haha

tak baper clear....all of us..

Note : pada seme kwn2....aku bkn la dpt ape2 kalau organize benda2 camni...tak beri ape2 keuntungan pon pd aku....aku wat suka2 tp aku harap korang join la next time k...pd sape2 yg aku ada no...aku akan sms...tp kalau takleh gi pon...atlis reply la my sms tu...sejuk sket ati aku...hhahah...pd sape2 yg dtg tuh...or tak dpt dtg tp nak dtg....insyaAllah next time korang leh join k....

No comments: