Tuesday, October 6, 2009

Raya kat laut???

Salam....sambung lagi entry raya ok...eheheheh...stended la kan...time raya ni of cos la byk gambo...tp yg kali ni aku nak uplod agak unik sket la....ekceli aku gi beraya la mase tu...1 family seme gi...skali gi umah pakcik aku kat gelang patah (umah baru) dier takde kat umah...dier ada kat umah lame dier kat Kg. Pendas Laut...tp kg tu dah kene amek ngn gomen tuk wat ape aku tak pasti...yg pasti dlm WPI tu la...so tak lame la lagi dier tinggal situ....umah atas air beb...so dengan gagah kami bergerak ke kg tu...jln lame nak ke kg tu dah ditutup...so kene ikot jln baru...meredah la Nusajaya tuh...tgk bangunan tinggi2...pastu terus gerak la...sekali mak kauu!!! lalu jln tanah merah beb...hahaha...kete aku yg putih tu jd merah..tp takpela...semangat nak gi laut tu len mcm sket kan?? hihihihi..tp nyaman jek tau..kalau memalam la dpt dok kat jeti kayu tuh...mesti best...tp jeti tu goyang tau..ngeri..hihihi (jeti ke name benda tu??)
enjoy the pichas la...ekekek

Ni jalan masuk....raya2 kete aku kaler merah..hahaha

See...projek giat dijalankan...

Dah sampai...tp umah dier yg kat bawah..luper nak snap...

Ni amek gambo dr tingkap umah tau..hahaha

Ni pon dr dlm umah...syahdu

Abah...stendby nak gi kutip siput...
esisten abah....

see...bebudak ni saje je men ek...aku tak turun...takde baju...haha

lor...mane dpt suar tuh? waakakak cilok ek? aku amek gambo ni dr dapo umah...kat sinki..haha

aiseymen....mane kain korang? hahaha rase nak ikot...

mate takleh bukak...panas menggigit ooo...

ni siput yg dorang kutip tuh....siput timba...ada gak siput sedut biase tuh...
gigih ok.....cari rezeki..wakakakka

ko dpt katne suar pendek tuh? hihihi

ni ar jembatan kayu @ jeti smpi tengah laut...sangat ngeri tau...sbb goyang2...dah la takde tempat berpaut...sib bek takde kapal besau...kalau tak ombak besar dtg...abis aku tergolek gaknyer

konon amek gambau pelok2..pdhal 2 2 pon takut kayu tu goyang2..
dah berani sket...dah smpi tgh jeti..hahaha

ni aku dah kat tengah2 laut dah ni...umah kat dlm bulatan tu la umah pakcik aku....see jauh tak aku kat tengah laut????

ni gambau sebelum gi umah pakcik aku tu...ni kat umah mak mentua akak aku..kehkeh

posing sket...

sebok betul kau ni.....

dania ngn zemy....comey tau!
sungguh tak senonoh ok ini budak...hahahaha...bukak duit raya time org ada lagi...dania...simpan la dulu..tunggu ucu balik dulu br la tgk...adoi...

pasni aku uplod lg gambau2 aku pas dpt ketam fresh kat situ....masak ketam...ayam kg masak kari...lg ape ek? aku pon luper...kang la aku uplod...hihihih

No comments: