Sunday, January 9, 2011

Birthday Nadia

Mula2 nk ucap Selamat Hari Lahir yg ke-12 tuk Nadia Sofea.....Semoga dipanjangkan umur n dimurahkan rezeki....Semoga UPSR yg mendatang nnt ni dikurniakan result yang baik2...
Eh apesal cam skema giler ayat aku eh??? ahaks...

Oklah...Nadia ni niece aku...walaupun....(korang paham ke ape walaupun ni)...hihihi
Nadia ni anak sedara akak aku belah suami...tapi family aku jaga sejak lahir...so mmg dah mcm anak buah aku la...no pilih2 kasih dlm famili aku....so kalau kene marah ke...kene tengking ke....tu bkn aku n famili dera (sbb aku dulu lagi teruk kene...akak aku kejo ngn penyapu!!!)...so kalau setakat kene marah...apela sgt kan....dah 12 tahun dah umo Nadia ni...rase cam baru semlm aku tlg jaga dier kekecik aka dera dia...hahaha...
nway...takdela wat besday besa2ran cam kat NONA (pd sape yg tgk NONA td ler)....
just ada sebijik kek ngan satay beberapa cucuk....n gambo plak tah camner leh amek kai enpon aku yg sangat2 canggih...so kalau tak terang...korang wat2 je la nampak cam terang eh?? hihiih
jumpa next entry! Bye!


Ni ler nadia...(dalam kaler terang)ahahahah...ngan adek su
Pesal korang pot dlm bilik aku ni amek gambo ha?


Nadia tengah berdoa tuh...aku tanye doa ape...dia kate nak dpt cemerlang dlm UPSR (AMIN)
Oh lupe nk gitau....tema besday party mlm ni...baju tido! so kalp ko nampak mak dia kai singlet tu abaikan je la ek....sbb tu mmg tema kiteorg mlm tuh...wahahahha
pas berdoa....kite ptg kek...

Ni ler rupa kek dia...ekceli aku yg belikan...so kene la terima spongebob tu walau tak suka ye...
What to do?? ahaksssss


Dah siap uplod br perasan....gambo aku takde dlm entry ni...aduhaiii....:(
takpela...next n3!

No comments: