Monday, March 16, 2009

Jumpa Kak Meen

Salam seme....ni nak citer sket...last week aku gi kl...bersoping setelah penat bekerja...ahaks...kebetulan tarikh tu same tarikh ngan besday 'org itu'...so dengan jayanya i mengoder besday bronis dari kak meen . Begitu sedap sekali ye rase bronis itu....aku memula nak oder bronis tuk 'org itu' je...tp akhirnya membuat keputusan yg agak drastik dgn mengoder itu marble cheese bronis (eh btol ke name dier?) huhu...

Kesimpulannya....kedua2 kek itu licin bersih pd keesokan harinya di setelah tiba di johor..mmg sedap n sungguh berpuas hati mengoder 2 biji dgn harga sebiji (kalo beli kat kedai ce ye nun alip) kat jb ni..kihkih...kak meen...mekasih la bebanyak ye...walopon 2 hari lg nak amek akak ttp siapkan tu lom campo asik tuko2 time nak gi amek kek tuh...hahahaha...

oh ya...aku gi amek kat shah alam...n sempat la borak2 jap ngan kak meen ni...mmg peramah ler...same je cam chat kat ym..ihiks

gambo berjalan2 di Kl akan di uplod nanti...tp! gambo 'org itu' takkan di uplod wat mase ini ye...hihihihih :P

Aku ngan kak meen...sweet je kak meen ni tau..ramah lak tuh..hikhik

Ni la b'day bronis yg dioder itu....sedap sekali...pd yg nak oder tuh...sempat lg tuh smpi 31 mac ni

Ni marble cheese bronis tuh....tp ceri tu dah tergolek bila smpi jb...sbb letak kat bonet campo ngan brg2 lain....apepon mmg sedap..tak muak gitu...i likeeeeeeee

Sekian untuk hari ni...
JB ujan saja...aku pon 'lembap' seperti hari lepas hujan..ahaks~

2 comments:

SyaNa said...

sedap nye kek..daku sunggoh suke dessert..nnt order ler utk "org ni" plak..kekeke

Anne Zain said...

chaitt....leh2..:P