Wednesday, March 11, 2009

Kenduri Kawen + Kedai Aku + Jln2

Salam all...lame tak update ye...huhu...ni pic gi jemputan kawen....byk tol jemputan kawen...entry pasni pon jemputan kawen gak...hahahaha...mase ni aku gi jemputan kat area kg aku gak ler....tp musim ujan ni...perghhhh payah giler...dah lah basah2...tp ape nak wat..dah org jemput kan...kite kene gi...kang aku kawen takde plak org dtg kalo aku takgi... ye tak?
Ptg tu lak aku gi bawak adek ngan kak nina gi jln2 kat IOI mall, kulai...gi jln2 sambil2 beli kasut...tp luper plak nak snap pic kasut...tp entry kali ni dikire entry bersih la...sbb aku tak tersnap benda2 yg cam prebies n3...hahahaha
Oh ye....kat sini aku ada buh pic kedai aku...tempat aku mencarik mkn...hikhik..
K korang tgk ler pic aku yg merenyam tu ye....jumpa lagi kat entry kawen2 lagi pasni...haha

Dah siap dah ni...ekekekke...kite pose dulu
peace....ada lampu tuh kat jari aku..hahaha

Dah balik....dpt benda ni...mekasih la tuan umah!
Balik terus gi kedai...lepak2 kat kedai dulu..ujan lebat...Ni la rupa kedai aku....hahaha..tone tak sekata...

Name kedai....tak berapa blue la...ahaks!

Aku takut ngan kucing....bila nampak dier...aku cabut dulu..huhu!

Kak Nina - mkn bubur kat marrybrown..

Adek mkn ayam...tak snap pon pic...sbb sebok snap pic sendiri..haha

Me & adik...

1 comment:

SyaNa said...

aku pn takot kucing..kekeke
kem salam kt family ko ye..
ade rezeki aku serbu lagik
hahahaa