Thursday, March 12, 2009

Majlis Kawen lagi

Salam seme...uhuks...tak abis2 lagi kisah aku gi jemputan...stended laaa...musim2 mengawan ni kan...penuh je xtvt jemputan...sampai nak gi jln pon susah...hikhik...tp kalau yg mane aku gi tu tak dtg umah aku nanti mase aku kawen...siap dorang...akan dpt msg berbaur ugutan dr aku...kahkahkah!!!
Eh arini mood 'lembap'...maklumla ujan...rase nak tido...mate agak berat...wabak @ sindrom M dok kekal dlm badan plak....hadoyaiii...k lah...tgk pic dulu eh...
2 majlis dlm sehari.....ekceli yg aku amek gambo reramai tu kwn mase skul dulu...kwn aku yg lelaki tuh...wife dier org pahang kot...aku pon tak sempat la nak tanye byk2...name kwn aku tu Burhanudin...wife dier aku tatau..kihkih....dier bertugas kat TUDM subang...tatau la plak pas kawen ni ke mana...tak penah dgr citer dah...
Yg lg sorang tu...Lijah...ekceli aku baik ngan adek dier..Lela..tp sbb dah kenal..aku gi gak la majlis nikah dier tuh....okeh ek..sekian..

Aku ngan memember lame mase skul dulu ngan pengantin...

Korang perasan tak...aku jek sorang pompan dlm ramai² ni...ahahhaha...sbb aku jek la sorang awek yang masih KEMBANG...eh tak gak la...ada gak lelain...tp tak dpt mai or dah dtg lebih awal..aku memang dah janji ngan dorang nak mai kul 3 gitu..

Yg ni 2 2 ebelebel....leh la isi form n submit kat aku yek....Taufik & Kamal

Ni gambar aku ngan Lijah....majlis nikah dier

Wat seme yg dah kawen n bakal2 kawen cuti sekolah ni.....terima kasih atas jemputan...semoga berkekalan ke akhir hayat ye..aminn...n yg paling penting...jgn la lupe kengkawan seme yg penah dtg majlis korang....(byk dah berlaku ni)...

3 comments:

Jasmeen HomeDelight said...

lepas ni jenuh ler kengkwn nak gi umah anne masa anne kawin kang....dorg dah standby adiah besor2 tu....

SyaNa said...

ko nk kawen??? bile???
jgn lupe aku tau...

hehehe

Anne Zain said...

jgn riso ye syana...aku jempot ko nanti..hikhik