Tuesday, March 31, 2009

Kene Tag

TAG tentang BLOG
1)Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?

BlurQueen's Page
Sebab aku mmg seorg yg blur...so aku letakla page kat bakang dier...kire cam Laman BlurQueen...ahaks


2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

http://annebq.blogspot.com
anne blur queen..

3) Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?

ikot rase...ikot pe yg jd mase tu...rojak la...sbb tak pandai berkata2...ahak


4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?

tak penah pk lg nak hapuskan...sbb blog ni pon baru...kwn pon tak ramai lagi...kalau hapuskan nak buat blog lain plak...cari kwn lagi..hahaha


5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?

Syana. aku kenal dier ni sejak bersoping kat kedai dia.. orgnya comel jek..tp sebok nak kuruskan bdn...aku yg bdn dah beso ni pon tak sebok cam dier...wakakakakak...tp dier ttp bestttttttttttt

6) Senaraikan 5 orang yang akan anda tag.

--- ina camar

--- illy nazurah

--- dilanoor

--- papajahat

--- mamakusayang

2 comments:

SyaNa said...

hahaha..akhirnye..baguss jawab gak tag aku..
kalo tgk sekali imbas kan link ko tu nmpk mcm bbq plak..
laporrr

Anne Zain said...

huh
sensitip ni tgh2 hari ckp lapor..hahaha