Tuesday, April 14, 2009

Enibeseri Kakak

Salam semua....hikhik...ni nak uplod sket...tp pic ni dah lame...cuma tak teruplod jek...tp takle lame beno...dlm ujung february gituh...
Kekonon nak celebrate la enibeseri akak aku kat luar mlm tuh....g mkn la kekonon...tp tah camner ujan lebat plak dtg...dah aku kelam kabut la kat dapo cari ape yg patut buat...sekali tgk takde ape2 dlm esbok...haa camner??? setelah usul dikemukan dan perbincangan berlansung....kami mengambil keputusan mengadakan seperais pati di rumah sahaja (tema baju tido) hahaha...dan menyediakan juadah yg sgt sudap dimkn ketika hujan turun..wakkakakaka...
so...wat kakak selamat menyambut enibeseri yg ke 20 ya...semoga rumahtangga mu berkekalan ke anak cucu....
dari adek @ ucu yg cute miut yg takde dijual dipasaran....hahahaha
enjoice pitcher eh....

Ni la kek nyer...sarat ngan buah2...sedap la mkn sbb tak muak...mkn ngan buah2 yg ada tuh...men bubuh senbod jek skrg eh...senang betol...
Muehehhe...ni lah juadah terindah mlm tuh...mkn ngan air kopi...chiayokkkk...sedap banget...aku saje la buh cili kat situ...kekonon nak cam kat majlah ngan kat fp @ blog korang2 yg kreatip tuh...tp cam tak kreatip je jadiknyer....ahahaha....terimalah seadanya

Mase seperais ni....tekejut weh! terkejut giler! hihiihhi
Ni la pasangan yg nak dirai tuh.....memalu lak suh tiup....

cccc.....abah beria nak tiup...wakakakkaakka....aku tak lupe nak tunjuk pitcher ni kat dorang...sure bahak2 tgk.... *note : abah ngan ma (panggilan tuk akak n abg aku nih)

Sesi suap2...mase ni punya kecoh sore memasing....umah sebelah leh dgr walau ujan tgh lebat...hihihihihi

yeehhaaa...silang jgn tak silang...

tangan² org penting mlm tu....senang kate...pengarah pd mlm tuh la...nak wat ape pasni...pastu...hahhaha

Keluarga akak aku.....(oya br bgn tido)
Ni muka disebalik tabir.....ahahahaha..korang abaikan ek keburukan yg ada tuh...wakakkaka

**** Parti ini adalah tertutup...tiada baju bergemerlapan dipakai pd mlm itu...sbb kalau buat kat tempat terbuka pon kami takde bj bergemerlapan...hahahahaha

2 comments:

SyaNa said...

wah...
hepi anibesari kak..
aku terbayang ubi goreng ko..huhu sedapppp

Anne Zain said...

kehkeh...ko kene dtg lagi la nak rase...