Wednesday, April 15, 2009

Tag Kacang Panggang

Yeee haaa aku dah kene tag ngan Syana

Apakah perkara/benda paling penting dalam hidup kamu?

of cos la family kan....selain tu kwn2...tak kire la alam realiti ke alam maya punya kwn...pastu paling penting enpon ngan kete...ahaks

Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan duit sendiri?
td pagi...beli sok kabo metro...hihiih

Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
tempat impian....erm...ntah dr dulu aku tak penah nak pk wat kat dewan ke hotel ke...walopon org sebok la berangan2 nak wat kat otel..aku ttp nak wat kat umah kg aku tu gak...hihihih....saje nak suh org2 rewang dgn jayanya...

Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
masuk ni dah 8 bln...baru lagi...semua masih dlm perancangan...semoga Allah merestui...Amin


Adakah kamu dilamun cinta?
erm...kene ckp ke? saya tiada sape2 skrg..huhuhu


Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
erm...2 mlm lepas...tp aku oder je nasi goreng kg kat situ...bwk balik mkn kat kedai aku...kat kedai sebelah kedai aku tuh...tp...kalau yg betul2 aku gi mkn mlm...sabtu mlm aritu la...kat Nanzeela, tmn putri, kulai...sedappp ooo bubur dier....hihihiih


Namakan buku terakhir yang kamu beli?
Anjung Seri keluaran April


Apakah nama penuh kamu?
Norazura Zainal


Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
ahakssss....bab ni... of cos la mak mesti garang2 sket kan....ngan ayah mesti la best....mintak jek dpt...manja2 sket je dpt...hihihihihihi...tp seme pon aku syggggggggggg

Namakan seseorang yang kamu ingin berjumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
erm....ntah naper...aku teringin nak jumpa Tun Dr. Mahathir perseneli...kalau setakat jumpa2 kat majlis2 tu salu gak la dulu...tp jumpe perseneli tak penah lg...ada sape2 kat sini sedara TDM ke? meh ajak aku jumpa...bkn nak tanye paper pon ngan dier...nak borak2 kosong je...hihihiih


Adakah kamu mencuci pakaian kamu sendiri?
aah aku cuci....kdg2 kakak aku cucikan...hahahaha


Org yg kamu nk tag ???
alamak...bab2 tag ni....den bkn ramai kwn kat sini...pospon dulu la eh...

2 comments:

SyaNa said...

hi abg MSN..hahahaa
cover baekkk pny..

Anne Zain said...

wahahahhah cam siot jek ko syana...