Wednesday, April 1, 2009

Tag Tentang 6

1) You just go to your photo folder in your computer..
2) Then go to the 6th folder of photos..
3) Then go to the 6th picture in that folder..
4) Put the picture on your blog n descript
ion of it.
5) Invite 6 friends to join the challen
ge.
6) Link them in your blog n let them know th
ey have been challenged.


Huhu..kene la wat tag ni kan...aku dpt tag ni dari Syana...dier je yg rajin bg aku tag...hahahaha
nway...ni pic aku kat folder yg ke 6 ye...pic ni tak pernah lg diuplod di maner2...sbb aku tak tau nak wat citer pe ngan pic ni...akakaka...luper plak time ni nak gi mane...sbb snap dlm kete...
aku tak bercadang nak tag sape2...sbb aku tatau nak tag sape..ahaksss...leh gitu?
so..wat syana...ni pic aku..lawa tak? sila jwp lawa ye! wakakkaka


4 comments:

Unknown said...

Jangan tag mama lagi dgn yang ni. Yang aritu pun mama blom sempat jwb. kalau nak tag mama lg tunggu tau depan! Ekekekeke. Muahhs!

SyaNa said...

lawa..:)
ala2 manja gitu..kekeke

Jasmeen HomeDelight said...

betui ka pic yg ke 6 tu anne??? muahahah..tah2 pic yg ke26...carik gambo yg ala2 ayu gtu...heheheh...

>>next PAU...anne jd calon ketua puteri umno plak...boleh???

Anne Zain said...

mama - ape plak taun dpn...esok2 eny tag lagi!

syana - kihkih...camtu la jawapan yg harus!

kak jasmeen - sumpah kak...gambo ni tak uplod sbb nmpak muka anne cam pjg jek! :))